Najčešće postavljana pitanja
PORUČIVANJE
Da li moram da imam registrovan nalog da bih kupio/la proizvod?
Ne, kod nas možete naručiti i kao gost. Za bolji pregled porudžbina i računa preporučujemo vam da kreirate korisnički račun.
Da li mogu da promenim ili otkažem porudžbinu?
Završene porudžbine ne mogu se naknadno promeniti. Da biste otkazali porudžbinu, morate nas kontaktirati pozivom na 060/158-3390.
Nisam primio/la potvrdu porudžbine
Potvrda porudžbine biće vam automatski poslata e-poštom u roku od 24 sata. Takođe, proverite da li je mejl možda završio u vašem Spam ili Junk folderu. Molimo kontaktirajte našu korisničku službu ako u tom roku niste dobili potvrdu porudžbine na e-mail: beauty.factory.rs@gmail.com
Da li je moguća isporuka van Srbije?
U ovom trenutku, proizvode isporučujemo isključivo na teritoriji Srbije.
POŠTARINA
Kada mogu očekivati isporuku?
Nakon potvrde, Vaša porudžbina ulazi u status obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi proizvod dostupan. Nakon obrade porudžbine, na Vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine. Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom, isporuku možete da očekujete u roku od 5-7 dana. Ako postoje kašnjenja, obavestićemo vas o tome.
Preuzimanje pošiljke
Isporučujemo D Express kurirskom službom.
Troškovi dostave
Iznos poštarine zavisi od mase paketa i naplaćuje se u skladu sa standardnim cenovnikom kurirskih službe. Poštarina se plaća pri prijemu paketa.
Da li je moguće praćenje pošiljke?
Praćenje nažalost nije dostupno za svaku porudžbinu. Slobodno nas kontaktirajte putem e-mejla ako u roku od nedelju dana niste ništa dobili.
Svoj paket nisam primio/la, šta dalje?
Ne paničite, naći ćemo rešenje! Slobodno nas kontaktirajte na e-mail beauty.factory.rs@gmail.com, ali molimo vas da unapred proverite da li je vaša porudžbina možda odložena u filijali kurirske službe. Ponekad se mogu javiti i kašnjenja u isporuci. Zato vas molimo da date svojoj porudžbini malo vremena da stigne do vas.
PLAĆANJE
Koji načini plaćanja su dostupni?
Prihvatamo sledeće načine plaćanja:
- Kreditna kartica (Visa, Visa Electron, Dina, MasterCard ili Maestro)
- Avansno plaćanje uplatnicom u pošti ili banci
- Plaćanje pouzećem
Da li je plaćanje platnom karticom bezbedno?
Plaćanje online Vašim kreditnim karticama vrši se preko adaptera banke. Banku koju smo odabrali kao onu koja vrši verifikaciju i procesor same prodaje je WSPay. Prilikom procesa plaćanja, ukoliko se odlučite za metod plaćanja platnim karticama, pre nego što unesete podatke o Vašoj platnoj kartici, bićete preusmereni na stranu za sigurno plaćanje. Kompletna transakcija se vrši na adapteru banke putem HTTPS protokola radi sigurnosti. Ovaj vid komunikacije sa procesorom banke je veoma siguran. Međutim imajte na umu, da konekcija sa bankom putem sigurne veze garantuje upravo to – da veza neće biti presretnuta (Man in the middle), ali Vas ne štiti od eventualnih problema koje možete imati na Vašem računaru u vidu virusa, trojanskih konja, key loggera i sličnih malicioznih programa. Ovo je nešto na šta bankarski procesor WSPay i BEAUTY AND HEALTH FACTORY online prodavnica nikako ne mogu uticati i ne mogu se smatrati odgovornim za bilo kakve probleme nastale usled nepravilnog održavanja računara na strani Kupca ili korisnika ovog sajta.
REKLAMACIJA
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 060/158-3390. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Broj Vašeg računa
- Šifru proizvoda koje želite da reklamirate
- Opis problema koji imate
Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku ili pozivanjem besplatnog broja telefona na 060/158-3390.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.