Prijava oštećenja u transportu

Molimo vas da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda prijavite predstavniku kurirske službe koji vam isporuči robu. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, potpišite prijem pošiljke.

Ukoliko kupac nakon preuzimanje pošiljke (po odlasku predstavnika kurirske službe) na robi primeti fizička oštećenja nastala pri transportu, može ih u roku od 24h prijaviti na adresu beauty.factory.rs@gmail.com sa opisom uočenog oštećenja.

Prijava pogrešne vrste robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete na telefonski broj 060/158-3390 ili pošaljete e-mail na beauty.factory.rs@gmail.com sa opisom problema.

Na vašu prijavu problema poslaćemo o našem trošku kurirsku službu najkasnije u roku od 3 radna dana od naše potvrde, preuzeti na vašoj adresi kupljeni proizvod zajedno sa računom koji ste dobili uz porudžbinu.

Ako istek roka za preuzimanje kupljenog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje pogrešno isporučenog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.